Ding Dong! Superpack afternoon tea-förmåner kommer
    2021-10-21

Att sitta framför datorn länge kommer att påverka arbetseffektiviteten och även ha en viss påverkan på den fysiska och psykiska hälsan. Från och med denna vecka kommer 15:30-16:00 varje eftermiddag att vara inställd på afternoon tea. Under denna period lagade vår personalavdelning frukt och lyssnade på musik. På fritiden kan du ägna dig åt sportaktiviteter, sträcka ut dina muskler och skelett, lindra trötthet och slappna av i kropp och själ. Superpack önskar alla ett lyckligt arbete och god hälsa.

Fira varmt 72-årsdagen av det stora fosterlandets födelse
    2021-09-30

Den 1 oktober är det stora fosterlandets födelsedag. Alla anställda i Superpack kommer att gå med folket i hela landet för att fira 72-årsdagen av fosterlandets födelse. Grattis till fosterlandets välstånd, folkets lycka, vetenskapens och teknikens framsteg. Superpack kommer att stödja landets skapande av en gemenskap med en gemensam framtid för mänskligheten och ett bälte och en vägkonstruktion, sträva efter att förbättra sin egen tekniska nivå, kraftfullt utveckla produktiviteten och bidra till en fredlig utveckling av världen! Nationaldagshelgen: från 1 till 7 oktober.

Tulltjänstemän kontrollerar förpackningar av litiumjonbatterier
    2021-09-24

På grund av effekterna av Covid-19 har Kina blivit det enda landet i världen som kan producera mycket råvaror normalt. Massiva order strömmade till Kina. Övertidsarbete blir ett vanligt fenomen bland fabriker i Kina. Enligt statistik, under första halvåret 2021, är det totala värdet av import och export av varor i Kina 18,07 biljoner CNY, en ökning med 27,1% jämfört med samma period förra året. Bland dem är exporten 9,85 biljoner CNY, en ökning med 28,1%. Under första halvåret 2021 stod den kinesiska årliga varuexporten för 16,2 % av världen. Som världens största exportör av litiumjonbatterier är Kina under stor press av en kraftig ökning av sjö- och lufttransporter. Eftersom litiumjonbatterier tillhör klass 9 farligt gods måste tullen utfärda ett "Farligt godstransport förpackningsidentifieringscertifikat" ("DG Certificate" för kort) innan de kan exporteras lagligt. Skärpningen av DG-certifikatet ledde till försening av leveransen mycket som tvingade Superpack att hyra ett tillfälligt lager för att lagra batterierna som det mesta av exporten Lyckligtvis märkte Fenggang Customs fenomenet och kontrollerade lasterna ofta enligt litium jon batteri tillverkarens krav. På morgonen den 24 september 2021 kontrollerade Fenggang tulltjänstemän förpackningen (upp till 41 modeller) i Superpack igen. Efter kontroll lastade Superpack batterierna i containrar för sjötransport.

superpack donerade 100 000 till henan välgörenhetsförening på grund av översvämningen
    2021-08-06

räddningsmedlemmar evakuerar några invånare i staden Weihui, centrala Kinas Henan-provins, den 27 juli 2021. cirka 13,3 miljoner människor i 150 områden på länsnivå drabbades. även om naturkatastrofer är hänsynslösa, finns det kärlek i världen. De flesta människor, organisationer, utomlands kineser från hela samhället har hjälpt människor i nöd. superpack donerade också 100 000 till henan välgörenhetsförening efter kraftiga stormar och resulterande översvämningar påverkade

3: e årsdagen av Superpack
    2021-07-19

Den 18 juli 2021 firar vi vårt 3 års jubileum och ser tillbaka med stolthet till en företags historia full av framgång. Tack vare våra anställda kunde vi växa till företaget vi är idag. Vi skulle Därför gillar att ta tillfället i akt att tacka alla våra anställda, liksom våra långsiktiga kunder och partners för deras engagemang och det värdefulla och tillitande samarbete. SOEPACK VD Li erbjöd följande kommentar i minnet av SuperPAcks 3: e Årsdag: " Jag har stor uppskattning för våra kunder, affärspartners, medlemmar, och olika andra intressenter som har stödt Superpack Under hela sin långa historia. Superpack har fortsatt att övervinna otaliga utmaningar, även inför osäkerhet och oro, som det har gått till att få erfarenhet, lära sig och växa till ett starkare I den hårda marknadskonkurrensmiljön möter vi fortfarande många utmaningar. Vi kommer att fortsätta att placera hållbarhet i kärnan i vår ledning när vi går förbi vår 3: e årsdagen och försöka växa till ett hållbart företag tillsammans med samhället och kunder. "

första sidan << 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 >> sista sidan

En summa av 11 sidor

upphovsrätt © Guangdong Superpack Technology Co., Ltd. Alla rättigheter förbehållna.

Chatta nu

Live chat

Om du har frågor eller förslag, vänligen lämna ett meddelande, vi svarar dig så snart vi kan!
jag håller med